Edwin-Els.reismee.nl

Op zee en lekker eten

Vandaag hadden we weer een dagje op zee, dus er stond niet zoveel op de planning.

Alhoewel, we wilden uitslapen, maar dat is niet gelukt, want we waren al om 7u wakker. Morgen als we vroeg uit ons bed moeten, dan zullen we er waarschijnlijk niet uitgeraken...

Om 9u hadden we een voorstelling van enkele Princess medewerkers. Er werd wat uitleg gegeven over 'the Captain's Circle'. Waartoe je gaat behoren als je één cruise gedaan hebt. Ook werd er wat uitleg gegeven over bepaalde voordelen die je dan krijgt bij een volgende cruise. Welke voordelen je krijgt als je op deze cruise al een volgende cruise zou boeken... de verleiding was groot J

Daarna zijn we wat gaan rondwandelen want het was een beetje bewolkt buiten (maar wel drukkend warm) en zo hebben we nog wat stukken van het schip gezien die we nog niet gezien hadden. We wisten al dat hier een golfsimulator aan boord was, maar toen we daar een kijkje namen, bleek dat er ook een mini-golf aan boord is. Dus die hebben we dan maar meteen uitgetest. Rara, wie heeft er gewonnen? Ikke! Edwin had 9 slagen meer nodig. J Maar we gaan nog wel eens terug en wie weet verlies ik dan.

's Middags zijn we nog een in het buffetrestaurant gaan eten en bleek dat ze daar nog een specialleke hadden. Het was er 'Pastry Extravaganza', voor de niet-engels-verstaanders toerten in overvloed!!! J nee geen ouw toerten, maar lekkere taarten, kijk maar eens bij de foto's.

Daarna was het zonnetje weer goed van de partij en zijn we weer met onze luie kont in de zon gaan liggen.

Nu zijn we ons klaar aan't maken om uit te gaan eten met enkele Amerikanen, die we maar blijven tegenkomen op dit gigantische schip. Maar het zijn er hele toffe ze!

Bij de foto's kunnen jullie ook ons eten van gisterenavond terug zien.

Els koos voor tomaat mozzarella met balsamico en Edwin voor een koninginnehapje van rivierkreeft met kreeftsaus als voorgerecht.

Daarna voor Els Thaise kippensoep met limoengras en chili en voor Edwin gazpacho van tomaat en komkommer als soep:tussengerecht.

Als hoofdgerecht nam Els traag gegaarde varkensbuik met prinsessenbonen en een oosters sausje en Edwin koos voor chateaubriand met bearnaisesaus.

Als nagerecht gingen we voor Franse vanille soufflé met lady godiva saus en Jamaicaanse koffieijs.

merel en tijl en lowie

tantie en nonkel edwin,
dat ziet er lekker uit. het fruit lijkt op bloemen, te mooi om op te eten.
veel groetjes van ons allemaal.