Edwin-Els.reismee.nl

Het Begin

Goeiemorgen allemaal,

pfff, het begin van ons reisavontuur valt toch op een vroeg uur.

Maar eigenlijk ging het wel, we zijn beide zachtjes wakker geworden iets na 3u toen het licht van ons 'wake-up-light' aan ging. Om 3.35 maar opgestaan zodat onze buren niet zouden wakker worden van onze wekker. Rustig op ons gemakje ontbeten en gedouched en voor we het wisten was het al 4.45u en stond de taxi al voor de deur.

Verkeer richting Zaventem viel op dat uur heel goed mee en om 5.30 stonden we al aan de incheckbalie.

De douanecontrole viel heel goed mee, we hebben hier alleszins onze schoenen niet moeten uitdoen! :-) misschien straks nog in Schiphol.

Nu zitten we hier te wachten aan de boarding gate richting Schiphol, daarna richting Los Angeles.

Tony

Een hele goede reis toegewenst - stuur ons een beetje warmte uit Californië toe als je wil.

Ellen, Yves en Joran

Geniet met volle teugen van jullie reis! We kijken al uit naar de foto's en jullie verhalen :)

Collega An

Ondanks het feit dat ik niet ging kijken voor je terug was :) kon ik het toch niet laten.
Een fantastisch mooie reis gewenst, geniet ervan. Jullie verdienen het dubbel en dik!

Ywald & Elly

Een heel toffe reis gewenst! Ik ga hier zéker nog es langs komen om te lezen hoe jullie reis meevalt .-)
Geniet ervan want 't is voorbij vooraleer je 't weet hé!

Martine

Ziezo ben ingeschreven op jullie mailing ... ik kijk al uit naar het vervolg ! VEEL plezier.

Laura Abigail

Spannend zeg :D waiting for more to come ;)

xxx
L. Abigail

kristien

Lieve edwin, els en Lara*,

Geniet met volle teugen van jullie reis... Heb me ook snel ingeschreven op de mailinglijst, kan ik hier steeds mee volgen...

Alvast veel plezier ennnnn... breng de zon nadien mee hé!

Veel liefs,
Kristien, Benny, Arwen en ... xxx

chantal p

Leuk he zo nen diner!!!
Geniet van ALLES wat jullie zien en doen.