Edwin-Els.reismee.nl

Colombia

Deze voormiddag was het schip aangelegd in Colombia, meer bepaald in Cartagena.

Wij hebben hier een rondleiding gehad in het oude gedeelte van de stad. En het is een hele mooie stad. Het zijn hier nog steeds de oude koloniale huizen en die zien er echt prachtig uit in die mooie heldere kleuren.

Het was er wel heel erg druk en het verkeer is hier echt geen lachertje. We stonden in een file net voor we de ommuurde oude stad binnen reden en dat was echt niet te doen. Blij dat ik niet moest rijden, auto en bussen kwamen van overal. Ik sta er nog van verbaasd dat we geen accidenten hebben zien gebeuren. In de oude stad was het al net hetzelfde. Voetgangers op straat en de taxi's reden er gewoon tussendoor.

We hadden ook een gids maar eerlijk gezegd weet ik niet wat hij allemaal verteld heeft. Ik ben bewust gestopt met luisteren want ik kreeg het er echt van op mijn zenuwen. Zijn Engels was niet al te fantastisch , had een vreselijk accent en het ergste van al was dat hij in één zin wel 5 x 'You know' zei, dus echt zo'n ambetant stopwoord. En als je er op begint te letten, dan wordt dat precies alleen maar erger, dus ik ben gewoon gestopt met luisteren.

Het was ook super warm en heel vochtig, toen we op een gegeven moment in een museum waren zei Edwin dat het buiten aan't regenen was en ik ben spontaan buiten gaan staan. Zo'n buitje was echt heel verfrissend. (dat zal ik waarschijnlijk niet meer zeggen als we straks terug thuis zijn en we last zouden hebben van die aprilse grillen J)

Hier wordt trouwens gezegd dat het ginder bij jullie 20°C zou zijn, klopt dat???

Rond 13.30u zijn we hier verder gaan varen richting Aruba, daar zouden we morgenmiddag rond 13u aankomen.

We hebben ons dan nog wat bezig gehouden met niks doen, ik ben nog even gaan line-dansen, met Edwin nog gaan boogschieten... op de WII, neenee, die hebben we ni van thuis mee (mijn collega's zouden het nog gaan denken), maar ze hebben er hier ook ene met een schoon groot scherm.

Vanavond bij het eten zaten we bij 4 Canadezen, ook heel leuke mensen. Daarna zijn we naar de 50's Party geweest, ik heb er met Elvis gedanst en Edwin heeft er een Hoola-hoop-wedstrijd gewonnen (bij de mannen). J Hij heeft er toch een fles schuimwijn aan overgehouden. J

Blijkbaar moeten we onze klok weer verzetten dus we komen weer een uurtje dichter bij jullie!!!

Ohja, ik ben hier weer een gelukzak... ik heb de Twilight-saga aan't lezen geweest en blijkt dat ze morgen hier de tweede film op groot scherm under the stars gaan geven! Yes, hoef ik niet bij ons naar de cinema of te wachten tot hij op prime komt! Joehoe! J

Reacties

Reacties

ma en pa r

gisteren was het hier echt goed 19 graden.
vandaag is het een beetje grijs maar het is nog vroeg kan nog veranderen.
voor het weekend voorspeld men regen.

groetjes ma en pa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!