Edwin-Els.reismee.nl

We zijn er aan begonnen!

Amaai, wat een vermoeiende dag, maar wel al een hele leuke!

Momenteel is het hier bijna 19u in LA (nog steeds 5/03/10), bij jullie is het midden in de nacht of beter al bijna weer bijna ochtend (4u op 6/03/10).

Dus we zaten al een kleine 25u in de weer! Tijdens onze vlucht hebben we af en toe wel een oogje dicht gedaan maar écht slapen kan je dat niet noemen.

De vlucht viel heel goed mee. Kleine beetje vertraging vanZaventemnaar Amsterdam en dan duurde het daar wel even voor we bij onze boarding gate waren. We waren er op tijd en daar kregen we dan nog een douanecontrole, werden we gefouilleerd en werd onze handbagage serieus nagekeken, maar onze schoenen mochten we aanhouden! :-)

De vlucht naar LA viel goed mee. Edwin had niet echt plaats op overschot in tegendeel, maar het was uiteindelijk goed te doen! Eigenlijk zijn die 11u voorbij gevlogen... letterlijk en figuurlijk :-)

Hier in LA aangekomen nogmaals door een douanecontrole en dan in onze eerste Yellow Cab richting Millenium Biltmore hotel. Ingecheckt, bagage afgezet in de kamer en hup verder wat rondkijken in LA want anders vallen we op ons bed en zijn we verkeerd bezig met ons slaapritme.

We zijn dan richting Chinese Theatre en Madame Tussaud Hollywood! Hollywood Boulevard is wel een heel deel afgesloten voor de Oscars van dit weekend, maar we zijn er geraakt! Madame Tussaud was heel leuk. Nadien zijn we een echte hamburger gaan eten in zo'n typische American diner zoals in de films. Nog wat rondgewandeld en nu doodop terug in ons hotel en gaan we toch stilletjes slapen, ook al is het 'nog maar' 19u. :-)

Dus slaapwel iedereen!

tot de volgende

ma en pa Melsele

Slaap nu maar lekker en geniet morgen goed uitgeslapen van jullie wellicht boeiende en drukke dag in LA.
ma en pa

B & C

Genier er maar van...

Griet willems

Geniet van jullie vakantie!!!

Liefs,
Dominik, Griet, Miro en Lars

Marlies

Slaap lekker en daarna weer lekker genieten.

groetjes Gust en Marlies