Edwin-Els.reismee.nl

Lekker weer aan het zwembad

Vandaag was ons eerste dagje echte rust tijdens deze vakantie. Het schip was heel de dag op zee, dus geen uitstappen vandaag.

Vanmorgen leek het wat bewolkt en als de wolken voor de zon kwamen was het best wel frisjes, maar die wolken verdwenen al snel en de temperatuur was heel erg aangenaam. De ligstoelen aan het zwembad zagen er heel uitnodigend uit en we konden er dan ook niet aan weerstaan om met ons luie kont eens in de zon te gaan liggen. Elk een dik boek in ons handen en we vergaten de tijd…

Vanavond is het de eerste” Formel Night”, dus Edwin mag voor de eerste keer zijn “tuxedo” gaan aandoen. Er is ook “ the Captains Champagne party” waar ze een grote champagnefontein gaan maken, dus we zijn eens benieuwd. Het zal er chique aan toe gaan. Als we nog tijd hebben zullen we straks daar ook nog wel een foto van posten. Nu staan er al wat op van het interieur van het schip. Morgen komen we aan in Cabo San Lucas en hopen we een eerste foto te kunnen maken van de buiten kant. Toen we inscheepten ging dat nog niet.

Matthias

hehe, zorg dat je wat foto's hebt van zijn"tuxedo" officiële Edwin hebben we nog niet gezien :)

Martine

en de mannen hier op buro willen het niet toegeven maar ze willen ook wel "thé little black dress" van Els zien hoor :-)

Christopher

Haha ik geef dat wel toe :)

En andere "scenery" foto's zijn ook altijd welkom, zo een paar van rond het zwembad bvb.? :p