Edwin-Els.reismee.nl

Verjaardag op zee

Oh, dit is toch echt wel super fijn hoor!
Mijn verjaardag onder de zon vieren! En dat mogen jullie vrij letterlijk nemen. We zaten vandaag weer een hele dag op zee en dus kon ik lekker liggen zonnen, af en toe een duik in het zwembad om af te koelen want het werd soms echt wel warm. Om 12u vanmiddag riepen ze af dat het 24°C zou zijn, maar ik denk toch dat het meer was in de zon. Edwin vond het zelfs wat te warm en die kroop een tijdje in de schaduw. Zalig om dan lekker buiten te kunnen eten. Goh, we moeten dit echt meer doen. ?
Ik heb ook mooie rode rozen gekregen van Lara* en Edwin en die staan nu te blinken in onze kamer. Vanmorgen hingen er ook al ballonnen aan onze kamerdeur en bleek dat ook de dochter van onze buren vandaag jarig is.
Ik wil jullie ook allemaal bedanken voor alle verjaardagswensen. Het is voor ons even leuk om reacties op den blog te krijgen als voor jullie om mee te lezen! ?
Morgen komen we rond 9u aan in Acapulco en gaan we daar wandelen.
Ahja, vannacht is onze klok weer eens verzet en we zitten nu nog maar met 7u verschil. ?

Reacties

Reacties

ma en pa r

geniet maar van het mooi weer.
hier voorspellen ze weer niet veel goeds voor het weekend.

groetjes

Petra Boone

Een hele gelukkige verjaardag!!! Geniet er maar van ze!!

Chantal

ik zal het maar doen met een boterkoekske met rozijnen!!!!!

Martine

Een beetje in retard maar daarom niet minder gemeend ... ik merk dat je een superverjaardag hebt gehad. Er zijn er weinigen die het op die manier kunnen vieren dus je hebt meer dan gelijk dat je er vollop van genoten hebt. xxx Martine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!