Edwin-Els.reismee.nl

Dag op Zee

Gisterenavond was Edwin weer super gelukkige met het menu! Als voorgerecht kon hij Escargots kiezen en bij de hoofdgerechten zat Eend met Appelsiensaus... en hij heeft er van genoten.
Na het eten, om 22u, zijn we dan naar de film geweest. Iedereen krijgt dan een dekentje en popcorn als hij wil, maar dat dekentje was écht niet nodig. Het was nog zo warm dat we blij waren met het windje dat er stond.
Vandaag zaten we heel de dag op zee, dus hebben we niets speciaals gedaan. Ikzelf heb wel een beetje last gehad van mijn maagdarmstelsel, maar met de gekende medicatie was het wel onder controle. ?
Vanavond is het weer 'Formel Night' dus Edwin mag zijn smoking weer aan trekken. En het zou vanavond ook 'Lobster Night' zijn. Om 19.30u hebben we weer afgesproken met ons leuk groepje.
Het weer is hier zeer warm, zo rond de 30° in de schaduw, we zitten momenteel dan ook maar op een 6 graden boven de evenaar en zetten verder koers naar het zuiden.

Tonny, Peggy, Justine, Louise en Emile

Zo'n reis, dat is pas echt iets voor jullie!
Het is jullie zeer gegund, beleef er nog veel plezier aan.

Kristien...

Hey Els en Edwin,

Nog steeds super leuke verslagen vanop jullie 'bootje' :-) Heb gisteren een tip gehoord tegen de 'zeeziekte', een groene appel eten zou helpen... Misschien kan je dat eens proberen...?

Veel groetjes en ik kijk weer uit naar het volgende verslag en foto's!

Kristien en co