Edwin-Els.reismee.nl

Laatste Dag

Vandaag voelden we ons een beetje verloren. We moesten alles al inpakken, dus onze kamer stond wat overhoop. Het zonnetje scheen goed, maar echt nog aan’t zwembad gaan liggen sprak ons ni echt meer aan, dus dan zijn we wat van hier naar daar gelopen.

Bij onze lunch konden we ook sushi krijgen, waar Edwin zich toch wat had mispakt aan de hoeveelheid wasabi J. Daarna nog even wat line-dancing gedaan, een laatste softijsje gegeten, nog eens naar de talentenshow gaan zien.

Nog eens een laatste keer afgesproken voor het avondeten met onze vrienden uit Washington STATE. (ik heb al een paar keer gesproken over de Twilight-boeken/films, wel die spelen zich af in Forks, Washington en ik dacht dat dat in de buurt was van Washington, de hoofdstad van USA. Dat blijkt dus helemaal niet waar te zijn. Ze hebben ook een staat die Washington noemt en die is helemaal aan de andere kant van de VS, nl. het noordwesten en dat grenst aan Canada. Mijn aardrijkskunde is slecht, maar dat van de VS was dus echt compleet verkeerd JJJ)

We zijn daarna nog naar een show geweest met Adrian Zmed, niet echt bekend, maar sommigen onder jullie kennen hem misschien wel als “Johnny” uit de film Grease 2. Van uiterlijk zou ik hem niet herkend hebben, maar zijn stem klonk met momenten bekend. Ik heb die film dan ook al heeeeeel dikwijls gezien. J

Daarna nog even naar Retrospect gaan zien, het coverbandje van dit schip. Die waren ook aan’t aftellen. Ze mogen morgen ook naar huis (UK) nadat ze 5 maanden op deze cruise hebben gezeten.

Hier gaan we ook slapen want we moeten morgen weer vroeg op. Om 7.45u moeten we op de afspraak zijn om daarna met een bus richting Miami Airport te vertrekken.

Dus vanaf nu geen berichtjes meer op den blog, vele van jullie zien of horen we al snel weer terug, Back in Belgium, in the Flemish part of it! J

We willen ons al wel even excuseren voor als we in ’t Engels tegen jullie zouden beginnen babbelen! J

Kristien

... een goeie vlucht terug en hopelijk niet te veel last van de jetlag nadien...

Bedankt om ons te laten meegenieten van jullie reis...
xxx

collega's Edwin

Een heel goede terugreis!

Martine

Ondertussen zijn jullie al onderweg met een ongeloofelijke berg mooie herinneringen waar je nog lang zal van nagenieten. Het was leuk om af en toe eens te komen piepen en op die manier van op afstand wat mee te genieten van jullie avonturen. Tot heel binnenkort.
P.S. Vergis je niet van bureau é want morgen verhuizen we :-)